Ce ne aşteaptă la evenimentul național „Fabricat în Moldova”

Ce ne aşteaptă la evenimentul național „Fabricat în Moldova”

Ediţia din acest an a evenimentului naţional „Fabricat în Moldova” se va desfăşura sub sloganul „Competitivitate – Performanță și Calitate” și va cuprinde, pe lângă expoziție, un amplu program de afaceri, concursurile „Marca comercială a anului”, „Premiul pentru realizări în domeniul calității” „Medalia de aur a Expoziției Fabricat în Moldova”, și va culmina cu „Gala businessului moldovenesc”.

La Expoziție participă cca 255 de operatori economici din toate regiunile țării, inclusiv 14 Consilii raionale vor avea standuri proprii, la care va fi expusă producția operatorilor economici din teritoriul reprezentat. În cadrul evenimentului va avea loc şi un amplu program de afaceri, care va oferi operatorilor economici posibilitatea de a discuta oportunitățile generate de Acordul de comerț liber cu Uniunea Europeană, prezentări de servicii pentru dezvoltarea afacerilor, dar și numeroase ocazii B2B.

În prima zi a expoziției, pe 28 ianuarie, Camera de Comerț și Industrie va lansa Agenda Locală de Business (ALB), prin care va fi promovat dialogul public-privat la nivel național și local şi va semna un acord de colaborare cu IDIS Viitorul privind extinderea Agendei Naționale de Business la nivel local. Totodată, va avea loc o prezentare a oportunităților investiționale în regiunea Mării Negre, cu participarea oamenilor de afaceri și instituțiilor de dezvoltare din România, Ucraina, Bulgaria, Turcia și Federația Rusă. Experții Biroului Balcanic al Clasei de Mijloc vor susține o prezentare despre noile tehnici de vânzare utilizate în marketingul online, Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEPI) – o sesiune privind impactul designului industrial asupra inovației în producere, iar Intelstart Copyright Company – o sesiune despre importanța naming-ului pentru firmă, produs sau domen.

Oficiul Național al Viei și Vinului va organiza un seminar privind activitățile și perspectivele de promovare a producătorilor locali sub brandul vinicol de țară „Vinul Moldovei. O legendă vie”. În cadrul programului de afaceri, CCI, de asemenea, va organiza o prezentare a oportunităților de promovare a produselor autohtone moldoveneşti pe piața chineză, la care va participa și o amplă delegație de businessmeni din China.

Sursa: madein.md

Share