Numeroase reclamații cu privire la calitatea serviciiilor de taxi în regim online

Numeroase reclamații cu privire la calitatea serviciiilor de taxi în regim online

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, recent a înregistrat spre examinare numeroase reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online.

Astfel, un pasager nemulțumit de lipsa automobilelor disponibile spre deservire a depus 8 petiții concomitent, solicitând redresarea situației privind prestarea acestui serviciu.

Autoritatea administrativă centrală abilitată cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor a înregistrat și o serie de reclamații privind nerespectarea obligațiilor contractuale în cadrul organizațiilor de micro-finanțare și a companiilor de construcții (4 petiții) precum și vizavi de  prestarea serviciilor de reparație a imobilelor (2 petiții).

Beneficarii de servicii au constatat încălcarea drepturilor de consumator în cazul refuzului agenților economici de a prezenta Registrul de reclamații (2 petiții), în cazul unui serviciu de reparație a automobilului, serviciu necorespunzător de reparație a telefonului, înșelarea consumatorului la cântar în cadrul unui punct comercial, iar ce ține de produse, achiziționarea unui hard-disck defect.

În perioada 17-21 septembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au notificat 35 de sesizări de la consumatori, în cadrul Ghișeului Unic fiind înregistrate 127 apeluri telefonice și 2 consultații în oficiu.

Mihaela Rotari 

Share